sara gör sitt första inlägg..

2012-06-19 / 22:03:06 / / 0 kommentarer
hellu. 
Nu är det dags för lilla mig att göra mitt första inlägg på denna bloggen. Som det ser ut nu är detta den enda gången vi skriver istället för att lägga upp bilden. Självklart kanske vi skriver några rader om bilderna men inte så hela skriv inlägg. Det gör vi i våra officiela bloggar. Angående designen:  Jag har gjort designen & Stella headern.. Intressent fakta.. Egentligen har jag ingen som helst aning om varför jag skriver detta inlägg.. men Stella halft tvinga mig att skriva ett första inlägg. Så ja.. Men hädanefter så blir det fotoinlägg för min del.. Vänta? Det har ni nog förstått redan.. eller? Höhö.. Men kolla ändå in min blogg, där får ni läsa om allt från himmel till jord: http://ssossa.blogg.se/ 
Inte den vackraste direkt, men ni ser ungefär hur jag ser ut.. :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0