ny blogg.

2012-06-19 / 10:58:32 / Allmänt / 1 kommentarer

hej !

jag & sara har båda ett stort intresse för fotografering och valde därför att starta en blogg tillsamans i och med att hon är super på design & jag kan göra headrar rätt så bra. så det här kommer bli våran fotoblogg där vi delar med oss av våra foton. vi tänker blogga när vi har tid & när vi har foton vill dela med oss av. någon blogg om vad vi gör på fritiden blir det nog inte i och med att vi båda har egna bloggar att sköta också.( stellas , saras ) men nu ska jag gå ut med lite kompisar så hör av mej mer ikväll. då kommer header & designen bli klar. kramar / stella.


påminnelse !
det är copyrigth på alla våra bilder. ville bara säga det från början !


Kommentarer
Postat av: emelie. ★

Sjukt fin design! :D

Svar: Jag vet ! :D
photographybyss.blogg.se

2012-06-19 @ 20:04:11
URL: http://linneafea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0